Filteren

Leerkracht middenbouw

AMERSFOORT | Montessorischool Pallas Athene

Wij zoeken met ingang van 1 augustus 2024 twee groepsleerkrachten Middenbouw voor in totaal 1,5 FTE.

Geef jij onze leerlingen de beste start?
In onze prachtige en karakteristieke school op De Berg in Amersfoort zijn de kinderen met plezier en aandacht aan het werk. Ons uitgangspunt is: ‘Leer mij het zelf te doen’. Als mensen de Pallas binnenkomen en de kinderen aan het werk zien, dan zeggen ze: “Wat een fijne sfeer is er hier!”

Interesse? Lees de volledige vacature in de bijlage.

• Tijdelijk
  • 32-40 of fulltime

Gymleerkracht

LOENERSLOOT | Montessorischool Loenersloot

Spelen en bewegen maar!

Op onze school staan de waarden ‘eigenheid, verantwoordelijkheid, zelfstandig en samen’ centraal. We leren de kinderen zelfstandig taken te doen. Door ze keuzevrijheid te bieden en ze het vertrouwen te geven dat zij al veel kunnen, ontwikkelen kinderen zelfvertrouwen, een positief zelfbeeld en zorgzaamheid voor hun omgeving.

• een jaarcontract met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;

Leerkracht onderbouw

MAARSSEN | Montessorischool Het Mozaïek

Montessorischool Het Mozaïek te Maarssen zoekt een fulltime (of twee parttime) leerkracht voor de onderbouw.
Totale omvang van de vacature is 0,8-0,9 FTE-WTF (3 hele dagen en 2 halve dagen)

Wij zijn een Montessorischool waarin leren, ontwikkelen, samenwerken en het eigen leerproces centraal staan. Wij bieden Montessorionderwijs in heterogene (drie leerjaren) groepen. We zijn een school met ongeveer 150 leerlingen en zeven groepen: twee onderbouw, drie middenbouw en twee bovenbouwgroepen.

• een jaarcontract met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;